Overzicht beschikbare ruimten

De Kerkzaal: met een vaste opstelling van banken en een variabele opstelling van de stoelen. Voorzien van een beamer en geluidsinstallatie met ringleiding en microfoons.
Het behoort tot de mogelijkheid om een bijeenkomst in de kerkzaal door middel van een livestream op internet te zetten.

De Zijzaal (zaal 1): geschikt voor 30 tot 40 personen (afhankelijk van de opstelling en het doel van de bijeenkomst). De zijzaal is met een schuifwand gescheiden van de kerkzaal, zodat deze bij de kerkzaal kan worden betrokken.

De Consistoriekamer (zaal 2): geschikt voor een vergadering of bijeenkomst met maximaal 8 personen.

De Voorzaal (zaal 3): geschikt voor een vergadering of een bijeenkomst voor circa 14 personen. De zaal is voorzien van diverse whiteboards.

De zalen 1, 2 en 3 zijn voorzien van tafels en stoelen in een vrije opstelling. De zalen kunnen hiermee naar wens worden ingericht. Een separate beamer met projectiescherm is op aanvraag beschikbaar.

Vanuit de centrale hal is een kleine keuken bereikbaar. De keuken is voorzien van koffiezetapparatuur, koelkast, magnetron, Quooker en vaatwasser.