Kliederkerk

Kliederkerk is een missionaire vorm van kerk-zijn waarin jong en oud samen op een creatieve manier de betekenis van Bijbelverhalen ontdekken. Het team van  Wateringen en omstreken organiseert Kliederkerk 4 keer per jaar op zondagmiddag in een van de scholen in Wateringen of Kwintsheul.
Kliederkerk is gastvrij, creatief en vol vreugde, en iedereen is welkom. Een kliederkerkmiddag duurt gemiddeld twee uur en bestaat uit drie delen:
samen ontdekken: knutselen rondom het thema
samen vieren: korte uitleg voor kinderen, met leuke liedjes
samen eten: napraten en gezelligheid aan tafel

Wil je Kliederkerk meemaken? Schrijf je in voor de uitnodigingsmail via kliederkerkwateringeneo@caiway.net, dan houden wij je op de hoogte over de volgende Kliederkerk en mis je niets. Klik hier voor meer informatie over Kliederkerk.

Kliederkerk is een initiatief van verschillende protestantse en katholieke kerken in Wateringen en Kwintsheul