Q-time 12-14 jaar/ Q-time Next 15-18 jaar

Er zijn in de Lichtbron op papier veel jongeren, maar wanneer tref je elkaar?
Met een grotere groep leeftijdgenoten is het leuker om over het geloof te praten of wat je bezig houdt! We organiseren vaak jeugdactiviteiten met andere kerken in Wateringen.

Om de week op dinsdagavond is er Q-time Start en Q-time Next tussen 18:00-19:30 uur in de Pleinkerk. We starten deze avonden vanaf half september en gaan door t/m april/mei.
Tijdens deze avonden doen we van alles. Zo starten we altijd door met elkaar te eten en gaan we in gesprek over de Bijbel, geloof en je persoonlijk leven.
Wat we nog meer doen? Bijna altijd doen we wel een spel. Proberen we uit te beelden wat de Bijbel zegt op een eigentijdse manier. We behandelen thema’s zoals: Wie is God? Hoe ga ik om met de mensen en jongeren om mij heen? Wat heb ik nodig voor een goed en gelukkig leven?
Vaak is het gewoon heel erg gezellig en hangt er een relaxte sfeer. Of je nu wel of niet naar de kerk gaat.
Je bent van harte welkom. Wees erbij!