Regionaal Jeugdwerk ( 12-18 jaar)

Er zijn in de Lichtbron op papier veel jongeren, maar wanneer tref je elkaar?
Met een grotere groep leeftijdgenoten is het leuker om over het geloof te praten of wat je bezig houdt! We organiseren vaak jeugdactiviteiten met andere kerken in Wateringen.

Jeugdwerk vanuit een aantal kerken uit Wateringen en omgeving met als doel jongeren laagdrempelig met elkaar in contact te laten komen.
Deelnemende kerken: De Lichtbron, De Pleinkerk, De Boei, Regenboogkerk Honselersdijk en Hervormde Gemeente Poeldijk.
Afwisselend organiseren de jeugdleiders van de verschillende kerken een zaterdagavond van 19:30 uur tot 21:30 uur.
De avond wordt ingevuld met een spel en er is gelegenheid om elkaar te ontmoeten met iets te drinken en een snack. Je mag altijd een vriend of vriendin meenemen.
In totaal zijn er 6 avonden per jaar gepland met als afsluiting een (weekend)kamp.
Graag aanmelden bij jongerenwerk@protestantekerkdelichtbron.nl